Hopyannr Aynı durumda olanlar var mı ? 35 haftalık kilosu 3 kg şeker tansiyon yok. Bu şekilde giderse doktor normal doğum diyemem dedi
Besolaraa Hopyannr benim de aynı şekilde gelişimi önden gidiyor doktor kilosundan dolayı gelişimi iyi olduğu İçin her kontrol de bakıcaz 4 kilo ve üstü olursa normal doğuma almam sezeryan yaparız dedi ☺️
Cidemkisa Hopyannr maşallah sağlığında sıkıntı yoksa dert edilecek durum deil sadece iri bı bebek olacak o da sezaryen olur gibi