_hira_ Sunay10 16/19 haftalar arası ama genelde 16. Haftada yapıyorlar ama artık 3 lü test yerine 4 lü testi tercih ediyorlar . Yeni bir parametre eklendi o sebeple 4 lü yapıyorlar
Sunay10 _hira_ tamam canım bende 16 giricem ee o zaman bekleyip 4 lu yapayım 2 lı yaptıramadım zamanı geçti
_hira_ Sunay10 çoğu doktor ve hastane 3lü yapmıyor direk dörtlü yapıyor zaten. Doktor söyler sana . 3lü ve 4lü aynı zaman diliminde yapılıyor zaten. Bende 4 lüyü 16. Haftada yaptırmıştım
Sunay10 _hira_ tamam canım doktorum ikili demişti bende onu yaptıramadım 3 lu için gideyim dedim gittiğim hastanede yapılmıyor 1 saatlik uzaklıkta hastaneye gidicem boşa gitmek istemiyorum ondan tam emin olup gideyim dedim