Gamzeee89 Haftamda saçımı boyadım amonyaksız Bi boyayla şimdi yine beyazlarım çok çıktı şuan 27 haftamdayım yine boyasam sorun olurmu acaba
Nadiye123 Gamzeee89 ben 4 defa boyadım rengi tutsun diye. Çok şükür Bi sıkıntı olmadı. İlk 3 ay boyamadım sonrası boyamıştım
Smyy00 Gamzeee89 kısa vadede hiçbir sıkıntısı olmaz 5 kere de boyatabilirsiniz bu tarz şeyler uzun vadede seneler seneler içinde toksik maddelerin birikmesi ile bebeğinize zarar verir
Fatosx Gamzeee89 bende boyamıştım saçlarımı 2 kez bir sıkıntı yaşamadım. Yinede istersen doktoruna sor canım
Gamzeee89 Sunay10 Bi sorun olmadı şükür canım kız kardeşime boyattaım kendim temas etmedim bide maske filan taktım kokuyu fazla solumayım diye Bi sıkıntı çıkmadı