Kızlar 39+4 gunluk hamıleyım. Bu gun kontrlum vardı gttm doktora nst’de vs sancm cıkmadı, doktorm bebgn kafasn brz buyuk oldugunu soledı kılsuda brz fazlayms 3973 kılosu normal dogm ıstıomusun dedı evet ama bebegı rıske atmıcak sekılde bebek ıcın en hayırlısı neyse o olması tarafym sız ne dıyorsunuz dedm tamam muayne etcem snı dedı.
Gecen haftada catı muaynesı olmstm acılmam yoktu, gene catı muaynesı yapıodu kndmı kastm bırz bu sekılde nasl dogm yapcksn kndnı kasarak dedı ıstemsız olan bısı ama dedm hernyse sonra baktı sunıde fayda etmeyeblr bu durumda dedı.yarn gel dogmhaneye bı normal deneylm olmzsa sezeryan yaaprz dedı ama buyuk ıhtımalle sezeryan olur dedı? Sızce nolur sunı cokmu kotu npcam kararszm sunı aldtnz halde acılmanz olurmu olmz mı? O kdr sunı verck gerı nasl sezeeyqna cevrcek anlamadım?