Merhaba anneler trendyolda yorumlara bakarak sleepy ve baby turconun 2 numaralarını aldım. Çünkü yenidoğan için çok küçük 1 numara diyorlardı. Şuan çok kararsızım doğum çantası hazırlicam kullanan var mı yeni doğum yapmış annelerden 2 numara büyükmü olur