EceveDenizinAnnesi Busra34ybg Henüz doğum yapmadım ama devlet hastaneleri de dahil özellerde de artık covid testi zorunlu olmuş. Benim doğum yapacağım hastane, refakatçiden de test istiyor.
Busra34ybg EceveDenizinAnnesi persembe günü sezeryanım var ama sadece benden istendi test özellikle sordum refakatçilere yapılmıyormuş bende ameliyat olduğu için şartmış normal doğum yapanlara zorunlu değilmiş merak ettim her hastane için geçerli mi diye şuan doğumdan çok testten korkuyorum 😂
EceveDenizinAnnesi Busra34ybg Busra34ybg hiiiçç korkma, ne sezeryandan ne de testten. Hepsi olur biter inşallah kolayca 😁
Busra34ybg Parsbebiko bende Çarşamba sabah erkenden gidip vericem 24 saate anca çıkıyormuş eşim kalıcak yanımda banada gerek varmı dedi doktora hayır dediler her hastane farklı galiba
Busra34ybg Oglumveben34 normal doğumda nasıl olucak ki aniden başlıyor sonuçta test 24 saate çıkıyormuş ilginç 🤨
Oglumveben34 Busra34ybg bizim planlamamız normal ama bana hastane yapmamız gerekiyor dedi normaldede dedi