Merhaba anneler
metro hastanesinde Mayıs ayında doğum yapacağım Ferhat Erol doktorum. Yakın zaman da bu hastanede doğum yapan var mı
Doğumdan sonra ailenizi odaya alıyorlar mı?
Bir de ikinci doğumum bu doktora ilk defa gidiyorum memnun kalan var mı? Çok duydum bu doktorun ismini.