Neticede bir oran verecekler,ve o oranın size denk gelip gelmeyeceğimi asla bilemeyeceksiniz.e herhangi birşey çıksa tedavisi de yok.ben kafamı karıştırmamak için yaptırmadım canım.sadece detaylı ultrason yaptırdım,çünkü herhangi bi organ yetersizliği olursa doğum anında önlem almak gerekiyormuş.bi de cinsiyete ancak detaylıda güvenebildim ben😂