umudum321 Sabah eşime bana doğum hediyesi ne Alican diye sordum oda bana sen bana ne alican dedi demekkki biz nasl bekliyorsak onlardan onlarda bizden bekliyorlar 🙄
Feyy Hellolo ben daha önce saat almıştım ama bu kez biraz pahalı ve ömrü boyunca saklayıp kullanacağı kalitede bir saat ve yanına çok ince gümüş künye düşünüyorum isimlerimizin ya da baş harflerimizin olacağı künyeyi takmasa bile saati asla çıkarmaz birde arabasına ufak bi süs eşyası sonuçta sürekli arabada ve hep bizi hatırlamasını sağlar tabi ona asla çaktırmıyorum sadece kadına doğum hediyesi alınır diye düşünüp gizli gizli birikim yapıyo minnoşum
Minnakkkk Feyy ben babalar gününde arabaya dikiz aynası süsü yaptırmıştım ilk doğduğu anda ikisinin fotoğrafı olduğu araba için öyle bir süs düşünebilirsiniz istediğiniz yazıyı yazıyorlar üstüne
huzursahibi Hellolo bende saat alıcam ama isim yazdırmalık değil. akıllı saatleri çok beğeniyor o bana almıştı. doğumda bende ona alıcam 😍
Krizantem_ Hellolo Çok güzel düşünmüşsünüz bence çok güzel bir hediye olur. 🥰 ben eşime hediye almayacağım kendisi ince düşünceli insan olup bana alsa belki alirdim 😄 ama ben olsam bende sast alirdim cunku esim çok sever. Yada yaz geliyor güneş gözlüğü olabilir iyi marka bu ikisinden birini tercih ederdim…
Vuslat23 Ben aldım gümüş yüzük, pijama takımı, bıde p. Cardınden yelek gömlek begenmıstı onları aldım , bıde parfüm:))) kızımda almamıştım , oğluşumda alayım dedım değişiklık. Iyıdır:) oda bana aldı tabıkı kozımda da oğlum gelmedı henuz ama o hedıyelı aldı:)
Mom027262 Hellolo Ben size önereyim yeni aldım çünkü evlilik yıldönümümüzde.Saat&saat’te Fosil marka saatlerde kişiselleştirme özelliği var.Arkasına istediğiniz yazıyı yazdırabilirsiniz..Web’den Sipariş verdim 2 gün sonra kargom geldi.
Hellolo Mom027262 evet bugün bende baktım baya indirimde var saatlerde arasından beğeneceğim virtane ☺️
zippirana Hellolo Cok güzel bir hediye esimde bana hediye alacağını soylemisti bendr karsilikli almalıyız demiştim sonra ikimizde vazgecmistik 😂 ama bu fikri sevdim dogum gunu için yaptiracaginiz bir site veya yer var mi?