Hulya2503 Merhaba,Kizlar. Ikili tarama Testinde bebekle Hersey iyi gorunuyor dedi sadece gobek kordonunda kist gozukuyor Dedi doktor. Simdilik gozlemliyoruz dedi, belki bir sonraki haftalarda kaybolur. Boyle durum yasadinizmi? 🤔 13+1 im bu arada :)