Mrzy28-c Kızlar 2 hafta içinde dr aşılama yapacak adetin ilk günü gel dedi bana iğneye başlayacağız ben yıllar önce oğlumu aşılama ile kucağıma aldım ama 7 sene oldu suan bazı arkadaşlar acı oluyor diyor ama ben hiç hissetmemiştim değişen bir şeyler var mı eskisine göre sizler neler yaşadınız bide eşimin spermi 20 idi ozaman suan yüzde 80 ileri hareketli var ikiz tutma ihtimali nasıl oluyor yardımcı olursanız sevinirim 🙏🤭🤦♀️😊
Happybsrn Mrzy28-c benim postunu okumuşsundur ama korkma çoğu insan acısız geçirmiş rahim ile alakalı o aslında eşinin değeri iyi niye aşılama düşünüyorsun ki🤔
leaf-07 Mrzy28-c ben de acıma olmadı, sonrasında kasık ağrım oldu biraz sadece .ben de cuma günü yaptırdım, ama bugün kasıklarmda çok ağrı var ,biraz da belim ağrıyordu uzanınca geçti biraz,rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🤲
Mrzy28-c Happybsrn kuzum sen öyle diyince korktum bende evet daha önce yaptırdım da acı olmadı acaba bişey mi değişti ki diye 😊🤦♀️Cnm düşük oldu benim daha önce aşılama daha iyi daha önce aşılama olunca vücut haplara direnç gösteriyor olabilir miş o yüzden deneyeceğim bende bide bu rahim filmin de takılan aletten takıyırlardı degil mi aşılamada cnm spektrum muydu neydi onun haricinde bir şey yok galiba çünkü rahim filmi çektirikende yine aynı dr yaptı acımadı acımasından korktum bi kaç kişi acıdı felan demiş
Mrzy28-c Happybsrn kuzum bide senin kaç yumurtan vardı ben klomenle denediğim de 3 ay önce 2 yumurtam oluştu bu ay iğne olursa çokta oluşabilir ya ilk çocukta da 2 tane işi iğneyle biri tuttu çünkü sperm azdı bunda bine olacak bakalım ilk güzel haberleri senden bekliyorm inşalalh hamilesin Dİr
Happybsrn Mrzy28-c korkma kız bu benim sanssızlgm baksana kimse böyle acı çekmemiş evt hsg de acı cekmediysen bunda da cekmezsin inşallah güzel olur herşey ve tutar 🙏 ben klomen kullandm karışıktı anlamadım bı gittim 18 mm 2 yumurta vardı sonra ki gittiğim de 18 mm bıir tane 16 mm bir tane yumurta vardı yani dengesiz di 🤣 bilmiyorum inşallah tutar kontrole gittim sorun yok çatlama olmus🙏
Mrzy28-c leaf-07 vallla benim düşügüm oldu onda da ovulasyon ile kontrol ediyordum tutunmuştu tuttuğu zaman kaşık agrım olmustu benim de inşallah tutar sizinde
leaf-07 Mrzy28-c amin inslalah hayırlısı ile 🤲🤲bugün ara ara lekelenme oluyor ya sizde de olmuş muydu ? Normal bir durum mu ya da doktora sormalı mıyım acaba ?
Mrvt59 Mrzy28-c Evet 8 martta aşılama olmustum bu sefer tuttu çok şükür. 5+2 yiz şuan. Carsamba kontrole gideceğiz insallah keseyi görürüz 😌