vostagram 4+5 haftalık bebişim asitli içecek içmeyi bıraktım ama hazır meyve suları içiyorum onlarda mı zararlı acaba? 😔
34_21_23 vostagram ben meyve suyunu kendim yapıyorum. Hem kabızlığa da çok iyi geliyor. Uğraşamasam bile hoşaf şeklinde yapıyorum en sağlıklısı
Dilek0809 vostagram maalesef paketli kutulu bir çok şey zararlı hele meyve suları çok daha fazla ama ben de dün vişne suyu alıp içtim bi tane öyle canım çekti ki çok nadir canınız çok çok çekerse belki ama öyle her gün aman diyim çok zararlı
Sonay-34 vostagram şeker yüklemesinden sonra doktorum beni uyardı meyve suyunu asla içmeyeceksin dedi çocuklarda zeka geriliği yapıyormuş hatta meyveyi sıkıp kendin meyve suyu da yapma kana direk karışıyor şekeri yükseltiyor faydada vermiyormuş . Meyveyi sadece olduğu gibi posası ile yemeliymişiz 😔
Lokumcuk 35 haftalıgım agzıma sürmedim zararlı oldugunu bilerek Bi şeyleri yemek veya içmek akıl karı olmaz cünkü. Ve asırı sekerle katkı maddesi var meyve sularında. Cok dayanamıyorsan evde visne suyu yapabilirsin hafif sekerli
Leylaalin vostagram Evet onlar da şeker gerine glikoz ve bi çok madde var ben yazdan vişne koymuştum kansızlık da var vişneleden onu yapıyorum şekeri az koyuyorum dolanda bi şey olmuyor kaysi alabilirsin kuru vişne karıştırıp yapabilirsin
vostagram Anladım mandalina alıp sıkıp içebilirsin demişlerdi öyle yaptım ama sanırım onlarda zararlı. O zaman ne asitli ne asitsiz içecek içmemek lazım sadece su