Merhaba arkadaşlar daha önce 8 haftalıkken kalp atisi olmadığı için kürtaj olmuştum. Şu an 12 haftalik gebeyim genetik tahlillerim yeni çıktı gebeliği öğrendigimden beri coraspirin kullanıyordum.
Testlerimde Mthfr(A1298C) homozigot mutant geri kalanları normal çıkmış.
Sonucu bu şekilde olan var mi ? Iğne kullanıyor musunuz acaba?