25im bende 😊
Göğüslerimde hassasiyet gitti evet çok şükür
beslenmeyi de genelde hatta büyük çoğunluk ile bebeğe kilo aldırwn şeyler yiyorum gün içinde
Muz- kaşar-Tahin pekmez-gibi gün içinde 1-2 tane soda içiyorum bebeği güzelleştiriyor diye
dışardan hazır yiyecek tüketmemeye çalışıyorum
Çok şükür de iyi gidiyor herşey
Sadece hala uyku hali halsizlik gibi şikayetlerim devam ediyor