Sznmr Merhabalar ben acı yemeden yemek yemiyorum desem yeridir 🙈 hamilelikte acı yenmez diyenler var , siz bu konuda ne biliyorsunuz ?
Durunbigeldim Sznmr bende acısız sofraya oturmam yemeklerim acı olmalı mutlaka biberim olmalı ama tiksindim sanırım yemiyorum artık
Sevilay_47 Sznmr acı kabız olursak affedersiniz ıkınmayalım yanmasın diye, yenmemeli diyorlar bnde az yiyorum, nefsime yetecek kadar 1 2 doğumdan snra bol bol inşllh
suscarparimm Sznmr bizim burda kahvaltıda patlıcan isot yiyorlar bende alışmışım yemeye gebeliğimin başından beri yiyorum 😂 bazen gece bile canım istiyor