naz_tugce ozge8693 canım hep tatlı hamurişi istiyor 1,5 haftadır yemiyorum hiçbir şekilde bakalım işe yarayacak mı
ozge8693 naz_tugce ben çok nadir yedim ayda bir bazen birkaç ayda bir ona rağmen aldım. Valla galiba su yarıyor bana çünkü 4 lt su içiyorum ☺️
naz_tugce ozge8693 bende öyle düşünüyorum su içmeyince kendimi şiş hissetmiyorum ama günde 3 lt içiyorum acayip şiş hissediyorum kendimi
Baobap ozge8693 su 0 kalori. Asla kilo yapmaz. Aksine ödem olmasını engeller. Sakın su içmeyi bırakmayın.