masallarin aclik hissi ben de de bir garip, ilk 4 ay hic yoktu sonra cok açıldı aşırı yiyesim geliyordu, simdi 2 haftadir azaldi normale döndüm, 25. Haftamdayim bnde. Bir de bazen ac miyim tok muyum anlamıyorum. Ac hissetmiyorum ama son öğünü yiyeli cok olmus oluyor, yiyim bari diyorum yerken fark ediyorum acıktığımi falan 😅 mide açlık mevzusu bir garip gebelikte gercekten