Melos2234 31+1 olduk bugün birazdan doktoruma gidicem isteğe bağlı sezeryan olucam acaba gün verir mi ya da nst ye bağlar mı bu haftalarda neler yapılıyor kızlar biraz anlatabilir misiniz 1 buçuk aydır gitmiyorum hastaneye birazdan gidicem 🌸
Fatos007 Melos2234 Bence gün almak için erken bende isteğe bağlı sezeryan istiyorum 37 haftalık oldum. Doktorum haftaya konuşalım doğum şeklini dedi.