reyhan0508 Magnetler güzel ve sevimli ama atılıyor maalesef anca anneanne babanne falan kullanıyor onun dışında çöpe gidiyor ben yaptırmam o yüzden. Doğumum haziran olmasa çikolata yaptirabilirdim Hacı Şerif ten bakabilirsiniz internet sitesine. Hediyelik olarak karar vermedim malum pandemi dönemi sadece ailelerimizi alacağım ama yaptırırsam isimli Yasin ve tesbih düşünüyorum.