Gulsah94 Bebek ve kalp atisi olusmus mu? Ozelde 3 gun öndeyim devlette adetimle uyumlu 7+3 um bu ultrasonda 6+6 iydim https://imgyukle.com/i/OVQY1S
Dilara0638 Gulsah94 ben pek anlamıyorum da doktorun söylememiş miydi canım bebek var kalp atışı var diye bana dinletmemişti ama kalp atışı var demişti bende 6+6 da öğrendim
Gulsah94 Dilara0638 devlete gittim pek konuşmuyorlar bide yabancıydi oluşmuş mu dedim evet dedi ama benj anladimi emin değilim. Ozelw erken gitmiştim daha yolksac oluşmuştu bodaha ozele gidemedim bende devlete gidip göreyim dedim
Dilara0638 Gulsah94 anladım canım muhtemelen oluşmuştur zaten oluşmasa söylerdi bebek yok diye sen yinede kafana takılıyorsa yakın zamanda tekrar bi git duymadan rahat edemezsin enimim bende öyleydim çünkü dinletmedi diye çıkıp özele gittim orda dinledim 🙂
Dilara0638 Gulsah94 tabi canım ne zaman uygun olursa o zaman gidersin ama şuan içini ferah tut kalp atışı vardır bu haftalarda olmasa söylerdi doktor sen stres yapma sakin ol yeter 😇