Oglumveben34 çok iyi bir doktor ben çok memnun kaldım ben sormadan herşeyi detaylı birşekilde anlattı cd falan vermiyor bir resim veriyor rapor veriyor birde tüm organlarının siyah beyaz görüntüsünü birde renklli bir şekilde ultrasonda gösteriyor videoya çektiriyor asla pişman olmıycaksınız emin olun☺️