Merhaba arkadaşlar 2 gün önce lekelenme tarzında kanamam olmuştu doktorum iğne verdi progestan verdi kanama o gün olup iğnenin etkiylemi artık bilmiyorum ama hemen geçti 2 gündür progestan kullanıyorum ama siz ne zaman bıraktınız doktorum herhangi bişey söylemedi tabi kanama ne zaman geçer bilmediği için tekrardan kontrole gideceğim ama kullanan arkadaşlar siz ne zaman bıraktınız kullanmayı ?