Selenim Merhaba kizlarr ❤️❤️ 38 haftayi bitirmek uzereyim ama hic bir belirti yok😬 aceba dogumu ne tetikler ? Biseyler yapipta faydasini goren varmi tesekkurler
Epifenomen Selenim doktorunuz söyler ne yapacağınızı ama düzenli ilişki, squat, merdiven inip çıkma ve özellikle yerleri elle silme tetikliyor. Hurma yiyin
Merve6521 Canım bende 36+3 üm geceleri adet sancısına benzeyen ağrılar oluyor bu sende de oluyor mu ? Acaba doğuma mı yaklaştım diye düşünmüyor değilim
smyye_kdr Merve6521 bende aynı sekilde oluyor adet agrısına benzer bel agrısı oluyor ve geceleri sol kasıgım agrıyor sancılar basladı sanırım
mayamca Instagram’da ebeturkan diye bir sayfa var. Ona bir mesaj atın derim. Çok faydalı önerileri var.
Anne12_ Ben 5cm açılma ile hastaneye gittim bel ağrım vardı sadece birde baskı tüm gün sıcak su torbası koymuştum belime onun açabildiğini söylemişti ebemiz.