Bir süredir kendimi inanılmaz yalnız ve mutsuz hissediyorum. 5 aylık hamileyim. Farklı bir şehire taşındığım için yanımda destek olacak kimsem yok. Eşimden beklediğim ilgiyi de göremiyorum. Evden çalışıyorum ve çoğu zaman bebeğim keşke olmasaydı da kendimden vazgeçebilseydim diyorum. Eşim ilgisiz davrandıkça sürekli evliliğimle ilgili şüpheye düşüyorum. Ayrılmayı düşünüp duruyorum ama bebeğim için sabrediyorum, mutsuzluğumu gizlemeye çalışıyorum. Anlatacak ya da destek isteyecek kimsem yok.