Fatihinannesiyavuz canm merhaba
bu konu hakkında dün bilgilendirme almıştım kızlardan , bugün doktor kontrolüm vardı doktorum doc çok ilgili söyledim iki gündür tansiyonum 6 lara kadar düşüyor perişan haldeyim , doktorum ne dedi biliyor musun sevinmelisin bu bebeğinin çok sağlıklı olduğunun göstergesi ve sağlıklı bir gebelik geçiriyor olmanın belirtisi dedi inan öyle sevindim ki dünyalar benim oldu
düştüğü zamanlar hissettiğinde tuzlu ayran ve gibi şeylerle dengelemeye çalış
bebek tansiyonunu düşürebildiği kadar düşürecek panik yok dedi 😍😍😍