kubra_0512 kızlar dün gece yaptığım erken gebelik testii adetime 10 gün var kamerada anca bu kadar netleyebildim. Silik ince bir çizgi var sizce gebelik olabilir mi yaşayan var mı ?
Dilara0638 kubra_0512 canım inşallah gebesindir ama bu erken gebelik testi benide yanılmıştı böyle ince silik bu çizgi çıktı gidip kan verdim sonuç negatifti sen az daha bekleyip ya testi tekrarla yada kan var senide yanıltmasın.
kubra_0512 Bi 10 15 gün daha beklemeyi düşünüyorum bende çok heycanlandım şuan bastırmaya calısıyorum🙊 Allahın izniyle dualarımız kabul olsun çok teşekkür ederim 🙏🏻