Kendimi çok yorgun bitkin hissediyorum surekli migdemde bir bulantı elimi ayağımı kaldiracak durumun yok uykudan gözümü açamıyorum kizim için mecbur kalkip onu doyurup uyutuyorum hiç bişey yapmiyorum yapamıyorum baska ayaga kalksam basım dönüyor ilk gebeliğimde bulantı dışında bişey yoktu acaba vitamin veya başka bir eksiklik olabilir mi beni bu kadar etkileyen açıkçası koronadan da korkuyorum arada öksürme atagi tutuyor 7+1 günlüğüm bu arada