Doktorum belden baslayıp karına ordan da asagı ya dogru Bi agrı gelirse haberlesiyoruz dedi demekki dogum sancısı bu kızlar. Ben suan rabbime sükür sadece karında sertlesme olarak hissediyorum kasılmaları. Gecen gün nst de düzenli sancı görüldü serum takıldı. Rahim uzunlugu iyi. Acılma olmamıs tı. İnsallah iki hafta daha böyle dayanırız 🤲 35 haftalıgız