[silindi] çok üzüldüm benim de gebeliğimi öğrendiğimde (4haftalıkken) 17 idi tsh. Doktor tüp bebek mi diye sormuştu hatta. Öncesinde gebelik düşündüğüm için verdiğim değerler hep normaldi. Bir anda nasıl çıkar diye herkes şaşırdı. 1 ayda anca düşürülebildi benimki 2,1 lere arkadaşlar 1 haftada düşer demişler ama bilemedim. Ben gebe tiroidi uzmanlığı olan bir endokronoloji doktoruna gidiyorum bir gün 100 bir gün 125 mcg içiyorum. Dahiliye doktorları gerçekten çok bilmiyorlar bu konuyu kesinlikle endokronoloji bölümüne gidin. Bir çok doktora sorduk aldırın diyen olmadı bize. Tsh yüksekliği zekasını etkilememiştir diyen doktor da olmadı maalesef. Etkilemiştir ama çok etkilememiştir dediler bize. Ayrıca ben forumlardan/sosyal medyadan bir kaç tane gebeliğinde tshı yüksek olan anne buldum çocukları büyümüş onlara sordum çocuklarında zeka geriliği olmadığını söylediler. Uzun yazdım ama bunları benim duymaya ihtiyacım vardı o dönem umarım siz de içinizi rahatlatırsınız. Geçmiş olsun 🙏