melegimablaoluyo34 merhaba arkadaslar bebegimin başında kist olduğunu soyledi doktor boyle bisi başına gelen var mii 😔😔kist olup gecen var mi
Nucser Evt 16. Haftada vardı doktor geçer bunlar dedi 26 ya kadar . 21. Haftada detaylı ultrasonda kaybolmuştu yani korkmayın olabiliyor hatta adı koroid pleksus kistiydi
melegimablaoluyo34 Nucser inşallah gecer benimkide cnm bnde haftaya perinatoloji ye gidecem yonlendrim ordan baksnlar dedi
[silindi] melegimablaoluyo34 inşallah 20 haftalıkken görmüşlerdi bir daha da gitmedim geçti mi acaba haftaya öğrenecez inşallah