happywomen Adet gunum gecti sayilir kizlar , en son 24 subatta regl oldum… beyaz akintim cook var ,meme agrim var , aksam acili birsey yedim ve onu kustum… bugun de bulantim var ama test yaptirmaya korkuyorum negatif cikcak diye:(
bukusum happywomen daha once kusman olmuyorsa kesin hamilesin. Rabbim gonlune gore versin cnm. Haber et bize de.
Dilara0638 happywomen bende bir buçuk yıl negatif görmekten korkar sıkılır olmuştum ama bak bir buçuk sene sonunda gördüm çok şükür bi test yap belkide hamilesindir 😉
tipikbiryayburcu happywomen Canım inşallah gebesindir. Benim de sat 24 Şubattı ve ciddi beyaz akıntım vardı ilk belirti oydu
happywomen denizmanzarasi birde duzensiz adetim canim o yuzden diyorum ha gelir diye…. kocam da yedi ayni seyi hic birsey olmadi:( cok sasirdim ya
GulcanDongel happywomen benimde düzensizdi, en son adet tarihimden bi gün sonra test yaptım çıktı 🥰 yapın bence içinizde kalmasın.
happywomen denizmanzarasi beklicem bakalim bende merakliyim ama hep hayal kirikligi yasadim 1,5 yildir
happywomen bukusum yedikten 2 saat sonra kustum ondan onceki gun yone kizartma yedim ama kusmadim birde kotu olmadim
Dilara0638 happywomen ederiz tabi canım sen en kısa zamanda testini yap belki bilmeden iş fln yaparsın bak kayba sebep olur Allah korusun
Trabzon6161 tipikbiryayburcu başka ne belirtiniz vardi benim göğüs uçlarım acıyor bide sizde var mıydı ben test yapma ya korkuyorum
tipikbiryayburcu happywomen Evet canım geçen hafta bugün kan verdim pozitif çıktı cuma doktora gidiceğim
Maeulle happywomen Canım direk test yap benim adetim düznsiz diye umursamadım bu ay koltuk yatak masa çektim alkol aldım meğer hamileymişim düşük yaptım 2 haftalıkken test yap yada direk kan ver hakkında hayırlısı olsun inşallah
Dilara0638 happywomen yaptır canım sonuçlarını da bizimle paylaş inşallah hayırlı haberler alırsın 🤲🏻😇