tgba22 Covid oldum 3 gün üst üste oksapar kullandım pıhtılasmam da yüksek cıkmıstı bu sabah burnum kanadı hiç kanamazdı burnum kurumuş da olabilir ama kurusa da kanamazdı by durumu yaşayan var mı
hilal8689 Ben covid değilim ama hamileliğin başından beri kullanıyorum. Zaten hamilelikte burun kanaması oluyormuş. Birde oksapar kan inceltici o yüzden kanaması normal. Benimde sürekli kanıyor.