Nurerdogann Annişler merhaba 6+6 gebeyim saçlarım siyahtı diplerine dokunmadan ombre yaptırdım daha ilerde yaptıramam diye en baştan yaptırayım dedim ama baya yıprandı kesmek zorunda kaldım hamilelikte saç uzuyor derler doğruluk payı nedir
Metoli Nurerdogann benim çok hızlı uzadı ve son aylar dökülme minimuma indi ama doğumdan sonra dökülecekmiş… Napalım kestiririz 😁
kucuktosbik27 Nurerdogann aslında ilk 3 ay boyatmaman gerekiyordu ama sen ters yapmışsın canım diplerine değmesende kokuya maruz kalıyorsun geçmiş tabi. Benimde baya hızlı uzadı normaldede hızlıysdı zaten. Daha sonrasında boyatırsanda bitkisel doğl boyalar var onla boyarsın
NAZ2333 Nurerdogann benim küttü saclarim simdi omjzlarimi geciyo baya uzamis normalde cok gec uzar saclarim