Yaseminurgirisit2007 bebeğin şuan senin yediklerinden beslenmiyor canım bunun için 2 aydaha beklemen gerekir ki sendeki açlıktan etkilenebilmesi için son aylarda olman gerekiyor☺️ endişe etme yani ama kendinide aç bırakma ceviz badem yoğurt bişeler mutlaka atıştır senin sağlığın için tansiyonun şekerin düşmesin diye önemli ☺️ yakında mide bulantısı falan olursa aç kalmak çok tetikliyor ben o haftalarda gece uyandığımda 2 3 badem atıyordum ağzıma ☺️