Gizembuluttt Merhaba güzel anneler. Samsun’da özel bir muayenehaneye gidiyorum hamilelik takibi için. Doktorumuz hastaneyi bizim belirlememizi istedi. Samsun’da Hangi hastanede doğum yaptınız? Memnun kalan anneler yazabilir mi acaba? Çok teşekkürler.😊
ilkbebekannesi Gizembuluttt Ben de 33. haftadayım Zeynep Banu hanıma gidiyorum ben de.Liman Hastanesi’ne karar kıldım.Hem eve 5 dakika uzaklıkta hem de eşimin yengesi orada doğum yaptı çok memnundu.
Minik_kalbim_fo Gizembuluttt yeni dogum yapm8s bi anne olarak guvenle soyleyebilirimki buyuk anadolu hastanesi halil ibrahim dinler cok guzel ilgi alaka hem anneye hem bebege bn korkarak girmistim doguma ama butun korkumu aldilar ameliyathanede gule soyleye .bebek doktorlarida harika bi doktor asiri ilgili filiz gebeşoğlu yeni dogandaki hemsireler bi harika zaten kendi bebekleri gibi ilgililer
Gizembuluttt Nisa57 karar vermedim daha doktorumla konuşmadık hastane alternatiflerini😊 30+6 ben siz kaç haftalıksınız?
Nisa57 Gizembuluttt ben 36+2 yim az kaldı bende çok kararsızım doktorum bana bıraktı ama araştırıyorum hangi hastane iyi diye başka bir post da açtım yazan da olmadı Samsun’da oturmadığı için çok bi bilgimde yok açıkçası
Gizembuluttt Nisa57 merhaba bugün doktor randevum vardı. Doktorum Medicana ve medicalparkta covid vakalarından ötürü Liman ve Atasamı önerdi bana. Hemşire ekipleri de iyiymiş. Ben de birinde karar kılacağım. Size de yazayım dedim.☺️
Nisa57 Gizembuluttt anladım teşekkür ederim benim doktorum da eğer normal doğum planlıyorsak limanın epiduralini tavsiye ediyorum anestezi uzmanları çok iyi dedi atasamda da arkadaşım doğum yapmıstı memnundu ikisi de olabilir dediğiniz gibi zaten kendi doktorum doğuma geleceği için çok da hastane düşünmek zorunda hissetmedim sonradan kendimi
Dilberlila Gizembuluttt mantıklı aslında büyük anadolu medikal parkta covit testleri yapılıyor ve büyük hastanelerde bu gibi sorun daha cok olur kücük ama iyi olması daha iyi limanda burun amwliyatı olmustum gayet iyiyidi dogumdada doktoroun seninle olcagı icin cok önemli değil hizmeti güzel limanın
Gizembuluttt Nisa57 yani orası öyle tabi ama hastane ekibinin enerjisi de önemli ☺️ Dilerim gönlünüze göre bir doğum olur. Doğum olduktan sonra hangisini tercih ederseniz tecrübelerinizi yazarsanız çok sevinirim. 🤗
Gizembuluttt ilkbebekannesi çok sağ olun bilgiler için. Benim hiç bilgim yok ne Atasama dair ne Limana dair. 🙏🏻
ilkbebekannesi Nisa57 Sadece hastanenin ücretini bilmiyorum.Ben doktorumla görüştüm fiyatı.2000 doktor hanım alıyor,2800 hastane alıyormuş.Epidural istersen de hastane 750 lira daha alıyormuş.
Buketkorkmaz Minik_kalbim_fo kesinlikle benim ikinci gebelegim bu ikisinde de Halil İbrahim beye gittim ve aşırı memnunum 👌
Byzayk0 Minik_kalbim_fo Normal doğum mu sezaryen mi oldun canım birde doğum ücreti ne kadar ödedin toplam herseye 🌺
Busradz61 Atakum Atasam Tip Merkezi birsen bilge doktorumu öneririm benim doğumuma da 1 ay kaldı görümcem daha 17 gün önce sezeryan oldu çok memnun kaldı doktorumdan :)
Gizembuluttt Canlarimbenimm teşekkür ediyorum. 🌺 Ben de limana karar verdim gibi, peki hastane imkanları neler? Ben ayrıca gidip göreceğim fakat sizden de bilgi alırsam içim şimdiden rahatlar. Mesela pilates topu var mı odada ya da duş? Hastane bize neleri veriyor ya da bizden neler istiyor?
Hatice5260 Canlarimbenimm merhaba bnde bu ay sonu samsuna taşınıcaz nerde burası hangi doktor bide 5 aylık hamileyim bende