Selam kızlar ilk haftalarda İki kese görünmüştü daha sonra gittiğimde tek kese göründü ve 7 haftalıkken kalp atışı duyduk bu gün 9+0iken gittim iki kese ve bebek var birinin kalbi atıyor diğerinin atmıyor böyle bi durumda doktorum eğer kanaman olmazsa sıkıntı olmaz kalır orada dedi ama kanaman olurda düşerse diğerinin kesesi de bozulur dedi başına böyle bir şey gelen var mı korkuyorum birşey olursa diye