Sahnur Canım içini ferah tut benimkide aynı şekilde. Kilolu bebek sağlıklı bebek demek değildir. Bende 37.haftada gitmiştim ve 2.800 demişti doktorum ve o haftadan bu yana hiç almadı sadece 50 gram gibi aldı en son 38+2 de gitmiştim 2.850 dedi doktorumuz. 2.500 ’ü geçtikten sonrası için sıkıntı yapma sağlıklıdır. Küçük oluversin nolacak hiç düşünme ben düşünmüyorum sağlıklı olsun kilosu önemli değil.