Merhaba
Ben 5 hafta 3 günlük gebeyim bebişimizin kesesini gördük çok şükür ama benim rahmimde perde var hamile kalmadan önce gittiğim doktor hamile kalman çok zor kalsanda düşük olur demişti ama ben hemen hamile kaldım çok şükür şuandaki doktorumda erken doğma riski oluyor bu durumlarda dedi. Çok merak ediyorum ve korkuyorum ne olacak diye bu durumu yaşayıp doğum yapan var mı