Yagmurr34 ben göbekbağı düştükten sonraki gün yıkadım. Verniks tabakasını güzelce vücudu emdi. O tabaka tam bir kalkan, koruyucu bebek için ,hemen yıkanmamasını öneriyorlar. Zaten havalar serin ve bebekler terlemez, zaten mis gibiler 5-6 güm bekleyebilirsiniz.