Selaam hanımlar
Sabah bebeğimi gördüm çok şükür.Geçen hafta başka bir hastanede ölçümlerde biraz minik çıkmıstı.Bugün günüyle uyumlu çıktı.Çok şükür rahatladım.10+1 günlüğüz.
Yapı itibariyle de sabırsız bir insanım.İki hafta sonra cinsiyeti öğreneceğim ama yine de çok merak ediyorum.Cinsiyet tahmini olan var mı?🤰
