Merhaba kızlar . Belki sürecimi burda bilen vardır bende bebek sahibi olmak isteyenleriniz aransındaydım. Geçen sene Mart ayında kürtaj olmak zorunda kalmıştım . 6 ay korunduktan sonra denemelere başladık ama bir sonuç elde edemedim. Adetlerim gayet düzenli hormon tahlillerim cok iyi ama olmuyordu .kürtaj ve Kandemir sürecinde epeyi kilo da almıştım maalesef. 2 ay önce doktora attık gitmeye karar verdim ve pcos olduğumu öğrendim ama şok oldum adetlerim gayet düzenli tüylenme yok sivilcelenme yok ama ultrasonda Pco görünümü. Doktor bana 6 ay dene olmazsa gel tedaviye başlarız oda olmazsa aşılama vs tüp bebek dedi. Israrla rahim filmi çekmek istediğimi söylediğim halde gerek yok dedi . Pcolusun ondan olmuyor kilo ver stres yapma dedi. Eşimle kısa süreli bir tatile cıktık. Şans tatile çıktımız ay regl olmuştum. Hemen bitiminde bulunduğumuz şehirde özel bir hastanede rahim filmi çektirdim. Sonuçlar temizdi. Doktor da bana pcoda kilonun önemli olduğunu 5 kilo bile verirsem gebe kalabileceğimi söyledi. Kafana takma olmazsa itibat halinde olalım. Tedaviye başlarız dedi. Bende nasıl olsa tedaviye başlayacaz olmazsa olmasın dedim eve döndük . İnanın ne takvim ne ovilasyon testi hiçbişey yapmadım. Bugün regli olmam gerektiği aklıma geldi test yaptım silik çizgi gözlerime inanamadım. Kan vermeye koştur koştur gittim ve evet hamileyim ♥️ Hüngür hüngür ağladım. Hala inanamıyorum. Burda olsun yakın çevremde olsun doktorum da dahil stres yapma demişti ama elimde değildi . Gerçekten bu ay hiç düşünmedim ve sonuç pozitif ♥️♥️♥️ O kadar mutluyum ki anlatamam. Bu yazıyı pcolu olup cocuk sahibi olamayacak mıyım acaba diye düşünen anne adayları için yazdım. Kızlar klomen kullandım clife kullandım. Inıfolic combi kullandm ne kullandıysam fayda etmedi çünkü stres altındayım olacak mı kaygısı maf ediyordu beni. Demem o ki gerçekten stres yapmayın Allah’a bol bol dua edin. Ve kesınlıkle rahim filmi çektirin ben sadece rahim filmi çektirdim ve o ay gebe kaldım. Rabbim nasip etti. Bu arada eşim keçi boynuzu özü kullandı ben de ekmek şeker hiç tükürmedik. Bol bol yumurta yedim yürüyüş yaptım evde spor yaptım ekstra başka yaptığım hiç bişey olmadı. Kimse umutsuzluğa kapılmasın . Gerçekten kafanızdan attığınız anda rabbim nasip edecek. Bebeğimi umarım sağlıkla kucağıma alırım. Rabbim isteyen herkese nasip etsinnnnnn ♥️♥️