Canım ben kızımın herşeyini ordan aldım sadece aldığım bı takım kıyafet çekti diğerleri gayet güzeldi. Aslına o çeken takımda belliydi ama eşim beğendiği için almıştık. Şimdi bı oğlum olacak Allah’ın izniyle onun alışverişini de ordan yapmayı düşünüyorum.