Ben de tam 3+4′te öğrenmiştim hamile olduğumu daha sonrasında beta hcg düzenli artacak mı diye 2 günde bir acilde kan verdim toplamda 5 kez falan kan verdim beta hcg hep düzenli olarak artmıştı bir sorunum da yoktu o yüzden ilk doktor randevuma 5+5′te gitmiştim kese de bebek de görünmüştü o randevudan sonraki 10 gün de kontrol hakkım olduğu için 7+0′da kalp atışı için gitmiştim ve duymuştuk🙏 Bugün 10 haftalık oldu doktor beni bir sorunum olmadıkça ayda bir gelmen yeterli şuan için dedi, 11. Haftada gideceğim yani tekrar..👍 yine olsa yine böyle yaparım çünkü erken gidip üzülenler vs çok oluyor ama benim bu dediklerim herhangi bir kanama lekelenme sorun vs olmadığı taktirde tabii ki