Hep sezaryan istiyordum bugün kontrolumuz vardı çatı muayenesi yapmak istedi doktorum catim darmış bir yandan da iyi oldu diyebilirim 🤣🤣 1 Nisan Perşembe günü yatisim yapılacak Sezaryan olucam Allah’ın izniyle 🤲🏻 Dualarınızı bekliyorum rabbim evlatlarımizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤗