Mrc34 ben antalyada dogum yaptım sonrasında fethiyedeydim iki yerde de hep zibinla durdu ve ayriyeten klima da hep acikti bebekler gerçekten sıcağı hic sevmiyor sadece Eylül ayında fethiyede akşamları hep dışarıdaydim o zamanlar uzun kollu giydiriyordum