Glsmyldz09 işte ona bakarakta anlaşılmıyor canım 26+4 haftalık sadece 5 bucuk kılo aldım bebeğimin suyu normal kılosu haftasıyla uyumlu cıktı iri de cıkmadı ama gebelik sekerim cıktı seker sadece seker testinde belli olır onun dısında kılo alımı aclık tokluk kan tahlilleri bunlarla anlaşılacak bir sey değil ne yazık ki