DilaYusfff Selam kızlar birşey sormak istiyorum 36 haftada doğum yapan , bebeği kuvezde kalan veya kalmayan var mı ?
Aysenes DilaYusfff ben yaptım ve kaldı 9 gün vücut ısısını dengelemesi icindi ve ve birkac gram alması icindi benm oğlan 2330gr doğdu
Dmlkrty DilaYusfff bende 36+3 de doğum yaptım nefes alış verişi çok hızlı olduğu için ve enfeksiyon kaptığı için küvezde kaldı 3 gün. Antibiyotik enfeksiyonu sildiği için çıkarttılar şuan için iyiyiz çok şükür
Gksucune DilaYusfff 35 haftalik dogurmustum kizimi hic kuvese falan girmedi onemli olan kilosu ve saglik durumu anne karninda bunlar iyiyse doguncada kuvese girmesine gerek kalmiyo ☺️
ulviyedemirbas2 DilaYusfff bende şu an 35cı haftadayım benim de cok fena sancım kasılmalar bel ağrısı çatı ağırsı ne desen var gece uyandırıyor sancılar beni bebeğin başı erkenden aşağı inmiş dedi doktor dıkatlı ol cok yurume dedı 36cı haftada gidicez yıne bakalım ne diyecek doktor
DilaYusfff Aysenes allah bağışlasın canım ben 32 de gittiğimde 2250 gramdı perşembe günü tekrar gidecem 35+3 olacak büyük ihtimalle 36 da alacak çünkü erken doğum riskim var benim sancılarım oluyor çok ağrılı geçiyor korkuyorum kuvezde kalır diye
DilaYusfff Niaa allah bağışlasın canım bende büyük ihtimal 36+3 gibi doğum yapacam çok korkuyorum kuvezde kalır diye benim erken doğum riskim var sancılarım çok oluyor dayanamıyorum daha fazla
DilaYusfff Dmlkrty ıyi çok şükür canım allah bağışlasın benim sancılarım çok oluyor dayanamıyorum artık bir yandanda korkuyorum çok zor bir durum
pia34 DilaYusfff Eğer doktorunuz kesin alalım demiyorsa dayanabildiğiniz kadar dayanın lütfen, sonradan çok duydum keşke dayansaydım deyip pişman olanları..Allah kolaylık versin.
Dmlkrty DilaYusfff benimde kasılmalarım çok fazlaydı gevşemem için ilaç kullandım eğer doktorun tavsiye ederse mutlaka kullanmanızı öneririm. Beni 36 haftaya kadar idare etti. Çok teşekkür ederiz sizde sağ salim alın kucağınıza inşallah 😊
DilaYusfff pia34 canım kendi zaten dedi erken doğum riskin var bebek aşağıda kilosu gelişimi herşeyi ıyi ama çok sancılı geçiyor ayakta bile duramıyorum
Lokumcuk DilaYusfff sancılar ne sekilde. Sadece sertlesme olarak mı hissediyorsunuz bende 35 oldum ama 37 ye kadar tutmaya calıs caz insallah🤲🤲😐
DilaYusfff Lokumcuk aynen canım sertleşme yürüyemiyorum bile sertleşmeden sırtımda geçmeyen ağrı bazen kasıklarıma kadar vuruyor adet ağrısı çok kötü 32dwn sonra erken doğum olabilir dedi tam 1 aydır yataktan lavabo hariç kalkmıyorum dayanacak gücüm kalmadi
DilaYusfff ulviyedemirbas2 aynen canım tüm anlattıklarının aynısını yaşıyorum ayaklarım beni taşımıyor artık o kadar çok acı çekiyorum 35+2 de gidecem tekrar gün verecek korkuyorum ama 36 erken mi degilmi kuvezde kalırmı
ulviyedemirbas2 DilaYusfff bende bılmıyorum ne kadar bebeğin kılosu? Benım bebişin 2760kg dı bakalım ayın 6sı gıdıcez o zaman ne kadar olacak