sweetbaby1 Henüz 8 haftalık hamileyim ama gecikmeden kullanmak istiyorum.erken kullanılırsa faydasının görüleceği söyleniyor. Ne kullanabilirim çatlak olmaması için?
ecemiko sweetbaby1 lierac çatlak kremi ve Bio-oil çatlak bakım yağı kullanıyorum. 30. haftadayız henüz herhangi bir çatlağım olmadı. Tavsiye ederim. 🥰😇
Birrannee- sweetbaby1. Bio-oil çatlak yağı kullanıyorum en başından beri 29+2 deyiz şuan ve çatlağım oluşmadı karnımı sürekli nemli tutuyor memnunum
zeytinkiz sweetbaby1 bende 8. Haftamdan beri bio-oil kullanıyorum 17. haftamdayım gün aşırı duştan sonra belimden kalçama kadar sürüyorum masaj yaparak. Kalçadan dizime kadar da nivea’nın normal kremini sürüyorum nemli tutması açısından 🤷
damlaaltinay Birrannee- kuzum bende bio oil alacam da günde bir kere mi kullanıyorsun ? Lierac çok pahalı geldi bütçeme
Birrannee- damlaaltinay Günde iki kez kullanın diyorlar ama ben bir kez kullanıyorum gece yatmadan önce sürüyorum ve ertesi güne kadar nemli tutuyor. İstersen sabahları badem yağı sürüp geceleride bio-oilde kullanabilirsin