değişen vücut kitle endeksi kaynaklı olabiliyormuş benim birkaç gündür ağrıyor geçer demiştim şimdi araştırınca hamilelikte olabileceğini uzun süre ayakta kalmamak ve ortopedik ayakkabı giymek gerektiğini öğrendim var mı ayni durumu yaşayan siz neler yapıyorsunuz