Kızlar selam öncelikle. Geçen hafta Ankara da ikili testim için doktora gittim ama bebek hareketsiz di arkası dönüktü heralde bakamadilar ve çok açtım 12 de kontrole girebildim doktor açsın ondan demişti. Bugün kendi memleketimde ikili test için gittim 6 buçukta kahvaltı yaptım tatlı hiç bişe yememistm 9 buçukta doktorun yanına girdim. Doktor aç mısın dedi bebek aç galiba pek hareket etmiyor dedi. Ama ölçümleri yaptı sıkıntı yok herşey normal dedi. Neden hareket etmiyor Allah korusun sakat falan olabilir mi çok endişeleniyorum